Klima-berømtheder på sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst

Research output: Other contributionNet publication - Internet publicationCommunication

Standard

Klima-berømtheder på sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst. / Haastrup, Helle Kannik.

Videnskab.dk, ForskerZonen. 2022.

Research output: Other contributionNet publication - Internet publicationCommunication

Harvard

Haastrup, HK 2022, Klima-berømtheder på sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst. Videnskab.dk, ForskerZonen. <https://videnskab.dk/forskerzonen/kultur-samfund/klima-beroemtheder-paa-sociale-medier-kan-skabe-engagement-frem-for-klimaangst>

APA

Haastrup, H. K. (2022, Sep 25). Klima-berømtheder på sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst. Videnskab.dk, ForskerZonen. https://videnskab.dk/forskerzonen/kultur-samfund/klima-beroemtheder-paa-sociale-medier-kan-skabe-engagement-frem-for-klimaangst

Vancouver

Haastrup HK. Klima-berømtheder på sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst. 2022.

Author

Haastrup, Helle Kannik. / Klima-berømtheder på sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst. 2022. Videnskab.dk, ForskerZonen.

Bibtex

@misc{7f6d3fb220e24adfa37522377d7180c6,
title = "Klima-ber{\o}mtheder p{\aa} sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst",
author = "Haastrup, {Helle Kannik}",
year = "2022",
month = sep,
day = "25",
language = "Dansk",
publisher = "Videnskab.dk, ForskerZonen",
type = "Other",

}

RIS

TY - ICOMM

T1 - Klima-berømtheder på sociale medier kan skabe engagement frem for klimaangst

AU - Haastrup, Helle Kannik

PY - 2022/9/25

Y1 - 2022/9/25

M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation

PB - Videnskab.dk, ForskerZonen

ER -

ID: 321367351