Nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser: Casestudier i It-klasser og projektarbejde
Research output: Book/Report › Anthology › Research › peer-review
Documents
- NyeLæringsGymPæd59KB
Final published version, 1 MB, PDF document
Bogen sammenfatter de danske feltstudier i EU-projektet Creative learning and Students perspective, CLASP. Bogens casestudier omhandler it-baserede læringsmiljøer og projektarbejde i de gymnasiale uddannelser og baserer sig på empiriske datamaterialer, interview og observation. De empiriske analyser af innovative strategier og læringsstrategier gennemføres såvel på skole-ledelsesniveau, kolleganiveau, som på det undervisningspraktiske niveau.
Original language | Danish |
---|
Place of Publication | Syddansk Universitet |
---|---|
Publisher | Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier |
Number of pages | 217 |
ISBN (Print) | 978-87-7938-065-4 |
Publication status | Published - 2007 |
Series | Gymnasiepædagogik |
---|---|
Volume | 59 |
ISSN | 1399-6096 |
Number of downloads are based on statistics from Google Scholar and www.ku.dk
No data available
ID: 1698425