Nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser: Casestudier i It-klasser og projektarbejde
Research output: Book/Report › Anthology › peer-review
Standard
Nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser : Casestudier i It-klasser og projektarbejde. / Borgnakke, Karen (Editor).
Syddansk Universitet : Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, 2007. 217 p. (Gymnasiepædagogik, Vol. 59).Research output: Book/Report › Anthology › peer-review
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - BOOK
T1 - Nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser
T2 - Casestudier i It-klasser og projektarbejde
A2 - Borgnakke, Karen
PY - 2007
Y1 - 2007
N2 - Bogen sammenfatter de danske feltstudier i EU-projektet Creative learning and Students perspective, CLASP. Bogens casestudier omhandler it-baserede læringsmiljøer og projektarbejde i de gymnasiale uddannelser og baserer sig på empiriske datamaterialer, interview og observation. De empiriske analyser af innovative strategier og læringsstrategier gennemføres såvel på skole-ledelsesniveau, kolleganiveau, som på det undervisningspraktiske niveau.
AB - Bogen sammenfatter de danske feltstudier i EU-projektet Creative learning and Students perspective, CLASP. Bogens casestudier omhandler it-baserede læringsmiljøer og projektarbejde i de gymnasiale uddannelser og baserer sig på empiriske datamaterialer, interview og observation. De empiriske analyser af innovative strategier og læringsstrategier gennemføres såvel på skole-ledelsesniveau, kolleganiveau, som på det undervisningspraktiske niveau.
M3 - Antologi
SN - 978-87-7938-065-4
T3 - Gymnasiepædagogik
BT - Nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser
PB - Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier
CY - Syddansk Universitet
ER -
ID: 1698425