Nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser: Casestudier i It-klasser og projektarbejde

Research output: Book/ReportAnthologypeer-review

Standard

Nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser : Casestudier i It-klasser og projektarbejde. / Borgnakke, Karen (Editor).

Syddansk Universitet : Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, 2007. 217 p. (Gymnasiepædagogik, Vol. 59).

Research output: Book/ReportAnthologypeer-review

Harvard

Borgnakke, K (ed.) 2007, Nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser: Casestudier i It-klasser og projektarbejde. Gymnasiepædagogik, vol. 59, Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, Syddansk Universitet. <https://www.sdu.dk/~/media/498D09AC37BC46BA92614B8A22AAC173.ashx>

APA

Borgnakke, K. (Ed.) (2007). Nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser: Casestudier i It-klasser og projektarbejde. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier. Gymnasiepædagogik Vol. 59 https://www.sdu.dk/~/media/498D09AC37BC46BA92614B8A22AAC173.ashx

Vancouver

Borgnakke K, (ed.). Nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser: Casestudier i It-klasser og projektarbejde. Syddansk Universitet: Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, 2007. 217 p. (Gymnasiepædagogik, Vol. 59).

Author

Borgnakke, Karen (Editor). / Nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser : Casestudier i It-klasser og projektarbejde. Syddansk Universitet : Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, 2007. 217 p. (Gymnasiepædagogik, Vol. 59).

Bibtex

@book{ee685880a37111dcbee902004c4f4f50,
title = "Nye l{\ae}ringsstrategier i de gymnasiale uddannelser: Casestudier i It-klasser og projektarbejde",
abstract = "Bogen sammenfatter de danske feltstudier i EU-projektet Creative learning and Students perspective, CLASP. Bogens casestudier omhandler it-baserede l{\ae}ringsmilj{\o}er og projektarbejde i de gymnasiale uddannelser og baserer sig p{\aa} empiriske datamaterialer, interview og observation. De empiriske analyser af innovative strategier og l{\ae}ringsstrategier gennemf{\o}res s{\aa}vel p{\aa} skole-ledelsesniveau, kolleganiveau, som p{\aa} det undervisningspraktiske niveau.",
editor = "Karen Borgnakke",
year = "2007",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7938-065-4",
series = "Gymnasiep{\ae}dagogik",
publisher = "Institut for Filosofi, P{\ae}dagogik og Religionsstudier",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser

T2 - Casestudier i It-klasser og projektarbejde

A2 - Borgnakke, Karen

PY - 2007

Y1 - 2007

N2 - Bogen sammenfatter de danske feltstudier i EU-projektet Creative learning and Students perspective, CLASP. Bogens casestudier omhandler it-baserede læringsmiljøer og projektarbejde i de gymnasiale uddannelser og baserer sig på empiriske datamaterialer, interview og observation. De empiriske analyser af innovative strategier og læringsstrategier gennemføres såvel på skole-ledelsesniveau, kolleganiveau, som på det undervisningspraktiske niveau.

AB - Bogen sammenfatter de danske feltstudier i EU-projektet Creative learning and Students perspective, CLASP. Bogens casestudier omhandler it-baserede læringsmiljøer og projektarbejde i de gymnasiale uddannelser og baserer sig på empiriske datamaterialer, interview og observation. De empiriske analyser af innovative strategier og læringsstrategier gennemføres såvel på skole-ledelsesniveau, kolleganiveau, som på det undervisningspraktiske niveau.

M3 - Antologi

SN - 978-87-7938-065-4

T3 - Gymnasiepædagogik

BT - Nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser

PB - Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier

CY - Syddansk Universitet

ER -

ID: 1698425