Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Research assistant, Professor emeritus., Research Assistant

Member of:


    1. 2008
    2. Published

      Evalueringens spændingsfelter

      Borgnakke, Karen (ed.), 2008, Århus: Klim. 207 p.

      Research output: Book/ReportAnthologyResearchpeer-review

    3. Published

      Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst

      Borgnakke, Karen, 2008, Evalueringens spændingsfelter. Klim, p. 9-66 57 p. (Pædagogiske linjer).

      Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

    4. Published

      Opslag om 'dannelse', 'John Dewey' og 'pædagogik'

      Borgnakke, Karen, 2008, Filosofisk leksikon: Den vestlige verdens erkendelsesteori, metafysik, etik, logik, videnskabsteori og samfundstænkning. Michelsen, K., Klausen, S. H. & Posselt, G. (eds.). Gyldendal, p. 87,99-100,384 3 p.

      Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingEncyclopedia chapterCommunication

    5. Published
    6. Published

      Professionsorienteret forskning: Hvad er opgaven, krumtappen og den videnskabelige basis?

      Borgnakke, Karen, 2008, At sætte spor på en vandring fra Aquinas til Bourdieu: Æresbog til Staf Callewaert. Petersen, K. A. & Høyen, M. (eds.). Forlaget Hexis, p. 109-133 25 p.

      Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

    7. Published

      Projekt Nye Evalueringsstrategier i Gymnasiet: Et pilotprojekt støttet af Undervisningsministeriet, statusrapport 2008

      Borgnakke, Karen, 2008, Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 48 p.

      Research output: Working paperResearch

    8. Published

      Projektportal: Evalueringsportalen

      Borgnakke, Karen & Borgnakke, Karen (ed.), 2008, Projekt Nye Evalueringsstrategier i Gymnasiet: Et pilotprojekt støttet af Undervisningsministeriet. Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, p. website

      Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterResearch

    ID: 13004