Karen Borgnakke
Research assistant, Professor emeritus.
Section of Health Services Research
Øster Farimagsgade 5 opg. B, 1415 København K
Department of Communication
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- Published
Ethnographic Studies and Analysis of a Recurrent Theme:"learning by doing"
Borgnakke, Karen, 2004, In: European Educational Research Journal. 3, 3, p. 539-565 27 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Forskningsstrategiske satsninger - empirisk forskning, evidens, modus 2?
Borgnakke, Karen, 2006, In: Unge Pædagoger. 3, p. 14-26 13 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Uczenie sie poprzez praktyke - badania etnograficzne i analiza polemik na temat "uczinia sie poprzez dzialania"
Borgnakke, Karen, 2004, In: Inn Wacje, W Edukacje Akademickiej. 1, 4, p. 5-32 27 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Forholdet mellem forskning og udviklingsarbejde - standpunkter om frugtbare forbindelser og aktive forhindringer
Borgnakke, Karen, 1994, In: Dansk pædagogisk tidsskrift. 4, p. 196-208 13 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Ungdomskultur: pop og pigekultur
Borgnakke, Karen, 1983, In: Dansk pædagogisk tidsskrift. 31, 2, p. 42-50 9 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Meta-ethnography and systematic reviews – linked to the evidence movement and caught in a dilemma
Borgnakke, Karen, 2017, In: Ethnography and Education. 12, 2, p. 194-210 17 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Har lærerfagligheden en baggrundsvidenskab?
Borgnakke, Karen, 2014, In: Gjallerhorn. 18, p. 85-97 12 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Special Issue: Exploring the Learning Context in Shifts between Online and Offline Learning, Seminar.net. vol 11, issue 1, 2015
Borgnakke, Karen (ed.), 2015, In: Seminar.net : Media, technology and lifelong learning. 11, 1Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Tema: Uddannelse og kvinders livsløb
Borgnakke, Karen (ed.) & Nielsen, H. B. (ed.), 1987, In: Nordisk Pedagogik. 1, 90 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Tema: Den nye universitetspædagogik - mellem oprør og tilpasning
Borgnakke, Karen (ed.) & Olesen, H. S. (ed.), 1983, In: Tidskrift för Nordisk Förening för Pedagogisk Forskning. 1, 75 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
ID: 13004
Most downloads
-
2454
downloads
Et universitet er et sted, der forsker i alt - undtagen i sig selv og sin egen virksomhed
Research output: Book/Report › Book › Research
Published -
1716
downloads
Etnografiske metoder i uddannelsesforskningen: Mellem klassiske traditioner og senmoderne udfordringer
Research output: Book/Report › Book › Research
Published -
797
downloads
Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy
Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research › peer-review
Published