Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Research assistant, Professor emeritus., Research Assistant

Member of:


    1. Published

      Ethnographic Studies and Analysis of a Recurrent Theme:"learning by doing"

      Borgnakke, Karen, 2004, In: European Educational Research Journal. 3, 3, p. 539-565 27 p.

      Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

    2. Published

      Forskningsstrategiske satsninger - empirisk forskning, evidens, modus 2?

      Borgnakke, Karen, 2006, In: Unge Pædagoger. 3, p. 14-26 13 p.

      Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

    3. Published
    4. Published

      Professionsorienteret forskning: Hvad er opgaven, krumtappen og den videnskabelige basis?

      Borgnakke, Karen, 2008, At sætte spor på en vandring fra Aquinas til Bourdieu: Æresbog til Staf Callewaert. Petersen, K. A. & Høyen, M. (eds.). Forlaget Hexis, p. 109-133 25 p.

      Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

    5. Published

      Koblinger - mellem kritiske læringsteorier og empirier om praksis

      Borgnakke, Karen, 2003, Pædagogik: En grundbog til et fag. Bjerg, J. (ed.). 3 ed. København: Hans Reitzels Forlag, p. 313 - 359 47 p.

      Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

    6. Uczenie sie poprzez praktyke - badania etnograficzne i analiza polemik na temat "uczinia sie poprzez dzialania"

      Borgnakke, Karen, 2004, In: Inn Wacje, W Edukacje Akademickiej. 1, 4, p. 5-32 27 p.

      Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

    7. Published

      Kreativitet og læring: Rapport om et dansk feltarbejde med casestudier i nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser

      Borgnakke, Karen, 2007, Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, p. 1-64, 64 p.

      Research output: Working paperResearch

    8. Projektpædagogikken gennem teori og praksis

      Borgnakke, Karen, 1983, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 285 p. (Serie om uddannelsesforskning; No. 7).

      Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

    9. Published

      CAPU-portalen om udviklingsarbejdet på adjunktpædagogikum 2007-2009, Det Humanistiske Fakultet, KU.

      Borgnakke, Karen (ed.), Jan 2009, Institut for Medier, Erkendelse og Formidling.

      Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

    10. Som variationer over et tema: Learning by doing

      Borgnakke, Karen, 1999, Projektarbejdets fortid og fremtid. Knudsen, S. V. (ed.). Kbh.: Danmarks Lærerhøjskole, 25 p.

      Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

    Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 ...21 Next

    ID: 13004