Karen Borgnakke
Research assistant, Professor emeritus., Research Assistant
Section of Health Services Research
Øster Farimagsgade 5 opg. B, 1415 København K
Department of Communication
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
Member of:
- Published
Ethnographic Studies and Analysis of a Recurrent Theme:"learning by doing"
Borgnakke, Karen, 2004, In: European Educational Research Journal. 3, 3, p. 539-565 27 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Forskningsstrategiske satsninger - empirisk forskning, evidens, modus 2?
Borgnakke, Karen, 2006, In: Unge Pædagoger. 3, p. 14-26 13 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
- Published
Projekt Kvalitetsudvikling af undervisningen. Bilagsrapport: Fra forelæsning til projektarbejde - Om fagligt-pædagogisk udviklingsarbejde i tre fag- og studiemiljøer: Projekt Kvalitetsudvikling af undervisningen, Uddannelsesrådenes Formandskollegium
Borgnakke, Karen (ed.), 1993, Danmarks Lærerhøjskole. 93 p.Research output: Book/Report › Report › Research
- Published
Professionsorienteret forskning: Hvad er opgaven, krumtappen og den videnskabelige basis?
Borgnakke, Karen, 2008, At sætte spor på en vandring fra Aquinas til Bourdieu: Æresbog til Staf Callewaert. Petersen, K. A. & Høyen, M. (eds.). Forlaget Hexis, p. 109-133 25 p.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research
- Published
Koblinger - mellem kritiske læringsteorier og empirier om praksis
Borgnakke, Karen, 2003, Pædagogik: En grundbog til et fag. Bjerg, J. (ed.). 3 ed. København: Hans Reitzels Forlag, p. 313 - 359 47 p.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research
Uczenie sie poprzez praktyke - badania etnograficzne i analiza polemik na temat "uczinia sie poprzez dzialania"
Borgnakke, Karen, 2004, In: Inn Wacje, W Edukacje Akademickiej. 1, 4, p. 5-32 27 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Kreativitet og læring: Rapport om et dansk feltarbejde med casestudier i nye læringsstrategier i de gymnasiale uddannelser
Borgnakke, Karen, 2007, Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, p. 1-64, 64 p.Research output: Working paper › Research
Projektpædagogikken gennem teori og praksis
Borgnakke, Karen, 1983, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 285 p. (Serie om uddannelsesforskning; No. 7).Research output: Book/Report › Book › Research › peer-review
- Published
CAPU-portalen om udviklingsarbejdet på adjunktpædagogikum 2007-2009, Det Humanistiske Fakultet, KU.
Borgnakke, Karen (ed.), Jan 2009, Institut for Medier, Erkendelse og Formidling.Research output: Book/Report › Book › Research › peer-review
Som variationer over et tema: Learning by doing
Borgnakke, Karen, 1999, Projektarbejdets fortid og fremtid. Knudsen, S. V. (ed.). Kbh.: Danmarks Lærerhøjskole, 25 p.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research › peer-review
ID: 13004
Most downloads
-
2451
downloads
Et universitet er et sted, der forsker i alt - undtagen i sig selv og sin egen virksomhed
Research output: Book/Report › Book › Research
Published -
1716
downloads
Etnografiske metoder i uddannelsesforskningen: Mellem klassiske traditioner og senmoderne udfordringer
Research output: Book/Report › Book › Research
Published -
793
downloads
Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy
Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research › peer-review
Published