Udforskning af køn, uddannelse og pædagogik: hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Standard
Udforskning af køn, uddannelse og pædagogik : hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat. / Borgnakke, Karen.
In: Dansk pædagogisk tidsskrift, No. 3, 1991, p. 150-156.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
Borgnakke, K 1991, 'Udforskning af køn, uddannelse og pædagogik: hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat', Dansk pædagogisk tidsskrift, no. 3, pp. 150-156.
APA
Borgnakke, K. (1991). Udforskning af køn, uddannelse og pædagogik: hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat. Dansk pædagogisk tidsskrift, (3), 150-156.
Vancouver
Borgnakke K. Udforskning af køn, uddannelse og pædagogik: hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat. Dansk pædagogisk tidsskrift. 1991;(3):150-156.
Author
Bibtex
@article{2c47055d356c43e5b5b0542491d6b040,
title = "Udforskning af k{\o}n, uddannelse og p{\ae}dagogik: hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat",
author = "Karen Borgnakke",
year = "1991",
language = "Dansk",
pages = "150--156",
journal = "Dansk P{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "0904-2393",
publisher = "Foreningen bag Udgivelsen af Dansk Paedagogisk Tidsskrift",
number = "3",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Udforskning af køn, uddannelse og pædagogik
T2 - hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat
AU - Borgnakke, Karen
PY - 1991
Y1 - 1991
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 150
EP - 156
JO - Dansk Pædagogisk Tidsskrift
JF - Dansk Pædagogisk Tidsskrift
SN - 0904-2393
IS - 3
ER -
ID: 33588141