Spildesign og medborgerskab

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

Spildesign og medborgerskab. / Thorhauge, Anne Mette; Valeur, Michael.

In: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, Vol. 39, No. 114, 09.2019.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Thorhauge, AM & Valeur, M 2019, 'Spildesign og medborgerskab', Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, vol. 39, no. 114.

APA

Thorhauge, A. M., & Valeur, M. (2019). Spildesign og medborgerskab. Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, 39(114).

Vancouver

Thorhauge AM, Valeur M. Spildesign og medborgerskab. Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen. 2019 Sep;39(114).

Author

Thorhauge, Anne Mette ; Valeur, Michael. / Spildesign og medborgerskab. In: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen. 2019 ; Vol. 39, No. 114.

Bibtex

@article{d0f90354a7bb4f0fbbf29c7a5a82f0f6,
title = "Spildesign og medborgerskab",
abstract = "Der ligger en v{\ae}sentlig p{\ae}dagogisk pointe i at få eleverne til at udvikle deres egne computerspil. Ligesom man både skal kunne l{\ae}se og skrive, er det afg{\o}rende for vores mestring af digitale medier, at vi kan både kan forstå andres digitale udtryk og skabe dem selv.",
author = "Thorhauge, {Anne Mette} and Michael Valeur",
year = "2019",
month = sep,
language = "Dansk",
volume = "39",
journal = "Kvan - et tidsskrift for l{\ae}reruddannelsen og folkeskolen",
issn = "0107-4016",
number = "114",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Spildesign og medborgerskab

AU - Thorhauge, Anne Mette

AU - Valeur, Michael

PY - 2019/9

Y1 - 2019/9

N2 - Der ligger en væsentlig pædagogisk pointe i at få eleverne til at udvikle deres egne computerspil. Ligesom man både skal kunne læse og skrive, er det afgørende for vores mestring af digitale medier, at vi kan både kan forstå andres digitale udtryk og skabe dem selv.

AB - Der ligger en væsentlig pædagogisk pointe i at få eleverne til at udvikle deres egne computerspil. Ligesom man både skal kunne læse og skrive, er det afgørende for vores mestring af digitale medier, at vi kan både kan forstå andres digitale udtryk og skabe dem selv.

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 39

JO - Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen

JF - Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen

SN - 0107-4016

IS - 114

ER -

ID: 228451275