Selvarbejde som pædagogisk form - perspektiver og sammenhænge

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Standard

Selvarbejde som pædagogisk form - perspektiver og sammenhænge. / Øland, Trine.

In: Unge Pædagoger, No. 3, 2003, p. 39-50.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Harvard

Øland, T 2003, 'Selvarbejde som pædagogisk form - perspektiver og sammenhænge', Unge Pædagoger, no. 3, pp. 39-50.

APA

Øland, T. (2003). Selvarbejde som pædagogisk form - perspektiver og sammenhænge. Unge Pædagoger, (3), 39-50.

Vancouver

Øland T. Selvarbejde som pædagogisk form - perspektiver og sammenhænge. Unge Pædagoger. 2003;(3):39-50.

Author

Øland, Trine. / Selvarbejde som pædagogisk form - perspektiver og sammenhænge. In: Unge Pædagoger. 2003 ; No. 3. pp. 39-50.

Bibtex

@article{9f08ddc0ed2a11dcbee902004c4f4f50,
title = "Selvarbejde som p{\ae}dagogisk form - perspektiver og sammenh{\ae}nge",
author = "Trine {\O}land",
year = "2003",
language = "Dansk",
pages = "39--50",
journal = "Unge Paedagoger",
issn = "0106-5386",
publisher = "Foreningen Unge Paedagoger",
number = "3",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Selvarbejde som pædagogisk form - perspektiver og sammenhænge

AU - Øland, Trine

PY - 2003

Y1 - 2003

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 39

EP - 50

JO - Unge Paedagoger

JF - Unge Paedagoger

SN - 0106-5386

IS - 3

ER -

ID: 3061142