Selvarbejde som pædagogisk form - perspektiver og sammenhænge
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Standard
Selvarbejde som pædagogisk form - perspektiver og sammenhænge. / Øland, Trine.
In: Unge Pædagoger, No. 3, 2003, p. 39-50.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Harvard
Øland, T 2003, 'Selvarbejde som pædagogisk form - perspektiver og sammenhænge', Unge Pædagoger, no. 3, pp. 39-50.
APA
Øland, T. (2003). Selvarbejde som pædagogisk form - perspektiver og sammenhænge. Unge Pædagoger, (3), 39-50.
Vancouver
Øland T. Selvarbejde som pædagogisk form - perspektiver og sammenhænge. Unge Pædagoger. 2003;(3):39-50.
Author
Bibtex
@article{9f08ddc0ed2a11dcbee902004c4f4f50,
title = "Selvarbejde som p{\ae}dagogisk form - perspektiver og sammenh{\ae}nge",
author = "Trine {\O}land",
year = "2003",
language = "Dansk",
pages = "39--50",
journal = "Unge Paedagoger",
issn = "0106-5386",
publisher = "Foreningen Unge Paedagoger",
number = "3",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Selvarbejde som pædagogisk form - perspektiver og sammenhænge
AU - Øland, Trine
PY - 2003
Y1 - 2003
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 39
EP - 50
JO - Unge Paedagoger
JF - Unge Paedagoger
SN - 0106-5386
IS - 3
ER -
ID: 3061142