Markedsføring, præferencer og ansvar

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Standard

Markedsføring, præferencer og ansvar. / Nielsen, Morten Ebbe Juul.

Erhversfilosofi: Filosofiske bidrag til virksomheder og organisationer. ed. / Rehné Christensen; Martin Vinding. Vol. 1 København : Frydenlund Academic, 2009.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Harvard

Nielsen, MEJ 2009, Markedsføring, præferencer og ansvar. in R Christensen & M Vinding (eds), Erhversfilosofi: Filosofiske bidrag til virksomheder og organisationer. vol. 1, Frydenlund Academic, København.

APA

Nielsen, M. E. J. (2009). Markedsføring, præferencer og ansvar. In R. Christensen, & M. Vinding (Eds.), Erhversfilosofi: Filosofiske bidrag til virksomheder og organisationer (Vol. 1). Frydenlund Academic.

Vancouver

Nielsen MEJ. Markedsføring, præferencer og ansvar. In Christensen R, Vinding M, editors, Erhversfilosofi: Filosofiske bidrag til virksomheder og organisationer. Vol. 1. København: Frydenlund Academic. 2009

Author

Nielsen, Morten Ebbe Juul. / Markedsføring, præferencer og ansvar. Erhversfilosofi: Filosofiske bidrag til virksomheder og organisationer. editor / Rehné Christensen ; Martin Vinding. Vol. 1 København : Frydenlund Academic, 2009.

Bibtex

@inbook{f41bb3d03be511df928f000ea68e967b,
title = "Markedsf{\o}ring, pr{\ae}ferencer og ansvar",
abstract = "Bidraget omhandler forholdet mellem personligt ansvar og markedsf{\o}ring i en virksomhedsetisk belysning",
author = "Nielsen, {Morten Ebbe Juul}",
year = "2009",
language = "Dansk",
isbn = "99788778878182",
volume = "1",
editor = "Rehn{\'e} Christensen and Martin Vinding",
booktitle = "Erhversfilosofi",
publisher = "Frydenlund Academic",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Markedsføring, præferencer og ansvar

AU - Nielsen, Morten Ebbe Juul

PY - 2009

Y1 - 2009

N2 - Bidraget omhandler forholdet mellem personligt ansvar og markedsføring i en virksomhedsetisk belysning

AB - Bidraget omhandler forholdet mellem personligt ansvar og markedsføring i en virksomhedsetisk belysning

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 99788778878182

VL - 1

BT - Erhversfilosofi

A2 - Christensen, Rehné

A2 - Vinding, Martin

PB - Frydenlund Academic

CY - København

ER -

ID: 18923329