Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København: Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Standard

Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København : Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål. / Frederiksen, Jan Thorhauge.

Kvalitativ og kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København. UCSJ-IMODUS, 2013. p. 95-159.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Harvard

Frederiksen, JT 2013, Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København: Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål. in Kvalitativ og kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København. UCSJ-IMODUS, pp. 95-159. <http://imodus.dk/wp-content/uploads/2011/11/ihk_samlet.pdf>

APA

Frederiksen, J. T. (2013). Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København: Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål. In Kvalitativ og kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København (pp. 95-159). UCSJ-IMODUS. http://imodus.dk/wp-content/uploads/2011/11/ihk_samlet.pdf

Vancouver

Frederiksen JT. Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København: Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål. In Kvalitativ og kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København. UCSJ-IMODUS. 2013. p. 95-159

Author

Frederiksen, Jan Thorhauge. / Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København : Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål. Kvalitativ og kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København. UCSJ-IMODUS, 2013. pp. 95-159

Bibtex

@inbook{c7570c1fae944eae8d5334d459f54134,
title = "Kvantitativ kortl{\ae}gning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser p{\aa} Ingeni{\o}rh{\o}jskolen i K{\o}benhavn: Delrapport 2: Unders{\o}gelsens design og form{\aa}l",
author = "Frederiksen, {Jan Thorhauge}",
year = "2013",
language = "Dansk",
isbn = "9788773497814",
pages = "95--159",
booktitle = "Kvalitativ og kvantitativ kortl{\ae}gning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser p{\aa} Ingeni{\o}rh{\o}jskolen i K{\o}benhavn",
publisher = "UCSJ-IMODUS",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København

T2 - Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål

AU - Frederiksen, Jan Thorhauge

PY - 2013

Y1 - 2013

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788773497814

SP - 95

EP - 159

BT - Kvalitativ og kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København

PB - UCSJ-IMODUS

ER -

ID: 48836268