Kortlægninger af det læringsteoretiske landskab - Traditioner, positioner og orienteringer: Working paper i Projekt Nye Læringsstrategier

Research output: Working paperResearch

Standard

Kortlægninger af det læringsteoretiske landskab - Traditioner, positioner og orienteringer : Working paper i Projekt Nye Læringsstrategier. / Borgnakke, Karen.

2005.

Research output: Working paperResearch

Harvard

Borgnakke, K 2005 'Kortlægninger af det læringsteoretiske landskab - Traditioner, positioner og orienteringer: Working paper i Projekt Nye Læringsstrategier'.

APA

Borgnakke, K. (2005). Kortlægninger af det læringsteoretiske landskab - Traditioner, positioner og orienteringer: Working paper i Projekt Nye Læringsstrategier.

Vancouver

Borgnakke K. Kortlægninger af det læringsteoretiske landskab - Traditioner, positioner og orienteringer: Working paper i Projekt Nye Læringsstrategier. 2005.

Author

Borgnakke, Karen. / Kortlægninger af det læringsteoretiske landskab - Traditioner, positioner og orienteringer : Working paper i Projekt Nye Læringsstrategier. 2005.

Bibtex

@techreport{5202c2f014d011df803f000ea68e967b,
title = "Kortl{\ae}gninger af det l{\ae}ringsteoretiske landskab - Traditioner, positioner og orienteringer: Working paper i Projekt Nye L{\ae}ringsstrategier",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2005",
language = "Dansk",
type = "WorkingPaper",

}

RIS

TY - UNPB

T1 - Kortlægninger af det læringsteoretiske landskab - Traditioner, positioner og orienteringer

T2 - Working paper i Projekt Nye Læringsstrategier

AU - Borgnakke, Karen

PY - 2005

Y1 - 2005

M3 - Working paper

BT - Kortlægninger af det læringsteoretiske landskab - Traditioner, positioner og orienteringer

ER -

ID: 17498207