Køn, uddannelse, pædagogik: Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Køn, uddannelse, pædagogik : Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat. / Borgnakke, Karen.

In: Kvindeforskning, Vol. 5, No. 4, 09.1991, p. 48-57.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Borgnakke, K 1991, 'Køn, uddannelse, pædagogik: Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat', Kvindeforskning, vol. 5, no. 4, pp. 48-57.

APA

Borgnakke, K. (1991). Køn, uddannelse, pædagogik: Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat. Kvindeforskning, 5(4), 48-57.

Vancouver

Borgnakke K. Køn, uddannelse, pædagogik: Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat. Kvindeforskning. 1991 Sep;5(4):48-57.

Author

Borgnakke, Karen. / Køn, uddannelse, pædagogik : Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat. In: Kvindeforskning. 1991 ; Vol. 5, No. 4. pp. 48-57.

Bibtex

@article{cdf903377b0342b08a3245728a312f38,
title = "K{\o}n, uddannelse, p{\ae}dagogik: Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat",
author = "Karen Borgnakke",
year = "1991",
month = sep,
language = "Dansk",
volume = "5",
pages = "48--57",
journal = "Kvindeforskning",
issn = "0902-2325",
number = "4",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Køn, uddannelse, pædagogik

T2 - Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat

AU - Borgnakke, Karen

PY - 1991/9

Y1 - 1991/9

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 5

SP - 48

EP - 57

JO - Kvindeforskning

JF - Kvindeforskning

SN - 0902-2325

IS - 4

ER -

ID: 173758426