Køn, uddannelse, pædagogik: Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Standard
Køn, uddannelse, pædagogik : Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat. / Borgnakke, Karen.
In: Kvindeforskning, Vol. 5, No. 4, 09.1991, p. 48-57.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
Borgnakke, K 1991, 'Køn, uddannelse, pædagogik: Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat', Kvindeforskning, vol. 5, no. 4, pp. 48-57.
APA
Borgnakke, K. (1991). Køn, uddannelse, pædagogik: Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat. Kvindeforskning, 5(4), 48-57.
Vancouver
Borgnakke K. Køn, uddannelse, pædagogik: Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat. Kvindeforskning. 1991 Sep;5(4):48-57.
Author
Bibtex
@article{cdf903377b0342b08a3245728a312f38,
title = "K{\o}n, uddannelse, p{\ae}dagogik: Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat",
author = "Karen Borgnakke",
year = "1991",
month = sep,
language = "Dansk",
volume = "5",
pages = "48--57",
journal = "Kvindeforskning",
issn = "0902-2325",
number = "4",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Køn, uddannelse, pædagogik
T2 - Hovedtendenser i forskning og uddannelsespolitisk debat
AU - Borgnakke, Karen
PY - 1991/9
Y1 - 1991/9
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 5
SP - 48
EP - 57
JO - Kvindeforskning
JF - Kvindeforskning
SN - 0902-2325
IS - 4
ER -
ID: 173758426