Influencere er opmærksomhedsøkonomien ene procent

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Influencere er opmærksomhedsøkonomien ene procent. / Hendricks, Vincent F; Mehlsen, Camilla.

In: Tid & Tendenser, Vol. 3.22, 12.12.2022, p. 11-22.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Hendricks, VF & Mehlsen, C 2022, 'Influencere er opmærksomhedsøkonomien ene procent', Tid & Tendenser, vol. 3.22, pp. 11-22. <https://tidogtendenser.dk/kommunikation/influencere-er-opmaerksomhedsoekonomiens-ene-procent/>

APA

Hendricks, V. F., & Mehlsen, C. (2022). Influencere er opmærksomhedsøkonomien ene procent. Tid & Tendenser, 3.22, 11-22. https://tidogtendenser.dk/kommunikation/influencere-er-opmaerksomhedsoekonomiens-ene-procent/

Vancouver

Hendricks VF, Mehlsen C. Influencere er opmærksomhedsøkonomien ene procent. Tid & Tendenser. 2022 Dec 12;3.22:11-22.

Author

Hendricks, Vincent F ; Mehlsen, Camilla. / Influencere er opmærksomhedsøkonomien ene procent. In: Tid & Tendenser. 2022 ; Vol. 3.22. pp. 11-22.

Bibtex

@article{60de94d7965a4bd1a651040d3404ecd8,
title = "Influencere er opm{\ae}rksomheds{\o}konomien ene procent",
author = "Hendricks, {Vincent F} and Camilla Mehlsen",
year = "2022",
month = dec,
day = "12",
language = "Dansk",
volume = "3.22",
pages = "11--22",
journal = "Tid & Tendenser",
issn = "1396-2345",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Influencere er opmærksomhedsøkonomien ene procent

AU - Hendricks, Vincent F

AU - Mehlsen, Camilla

PY - 2022/12/12

Y1 - 2022/12/12

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 3.22

SP - 11

EP - 22

JO - Tid & Tendenser

JF - Tid & Tendenser

SN - 1396-2345

ER -

ID: 328424834