Influencere er opmærksomhedsøkonomien ene procent
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Standard
Influencere er opmærksomhedsøkonomien ene procent. / Hendricks, Vincent F; Mehlsen, Camilla.
In: Tid & Tendenser, Vol. 3.22, 12.12.2022, p. 11-22.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
Hendricks, VF & Mehlsen, C 2022, 'Influencere er opmærksomhedsøkonomien ene procent', Tid & Tendenser, vol. 3.22, pp. 11-22. <https://tidogtendenser.dk/kommunikation/influencere-er-opmaerksomhedsoekonomiens-ene-procent/>
APA
Hendricks, V. F., & Mehlsen, C. (2022). Influencere er opmærksomhedsøkonomien ene procent. Tid & Tendenser, 3.22, 11-22. https://tidogtendenser.dk/kommunikation/influencere-er-opmaerksomhedsoekonomiens-ene-procent/
Vancouver
Hendricks VF, Mehlsen C. Influencere er opmærksomhedsøkonomien ene procent. Tid & Tendenser. 2022 Dec 12;3.22:11-22.
Author
Bibtex
@article{60de94d7965a4bd1a651040d3404ecd8,
title = "Influencere er opm{\ae}rksomheds{\o}konomien ene procent",
author = "Hendricks, {Vincent F} and Camilla Mehlsen",
year = "2022",
month = dec,
day = "12",
language = "Dansk",
volume = "3.22",
pages = "11--22",
journal = "Tid & Tendenser",
issn = "1396-2345",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Influencere er opmærksomhedsøkonomien ene procent
AU - Hendricks, Vincent F
AU - Mehlsen, Camilla
PY - 2022/12/12
Y1 - 2022/12/12
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 3.22
SP - 11
EP - 22
JO - Tid & Tendenser
JF - Tid & Tendenser
SN - 1396-2345
ER -
ID: 328424834