Har lærerfagligheden en baggrundsvidenskab?

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Har lærerfagligheden en baggrundsvidenskab? / Borgnakke, Karen.

In: Gjallerhorn, No. 18, 2014, p. 85-97.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Borgnakke, K 2014, 'Har lærerfagligheden en baggrundsvidenskab?', Gjallerhorn, no. 18, pp. 85-97. <http://www.viauc.dk/udvikling-og-forskning/enhed-for-professionsforskning/gjallerhorn/Sider/gjallerhorn-nr-18.aspx>

APA

Borgnakke, K. (2014). Har lærerfagligheden en baggrundsvidenskab? Gjallerhorn, (18), 85-97. http://www.viauc.dk/udvikling-og-forskning/enhed-for-professionsforskning/gjallerhorn/Sider/gjallerhorn-nr-18.aspx

Vancouver

Borgnakke K. Har lærerfagligheden en baggrundsvidenskab? Gjallerhorn. 2014;(18):85-97.

Author

Borgnakke, Karen. / Har lærerfagligheden en baggrundsvidenskab?. In: Gjallerhorn. 2014 ; No. 18. pp. 85-97.

Bibtex

@article{b10bded32e1d4be5ad6b0fa31ef7efa7,
title = "Har l{\ae}rerfagligheden en baggrundsvidenskab?",
author = "Karen Borgnakke",
note = "Tema: Deltagelse og udsathed ",
year = "2014",
language = "Dansk",
pages = "85--97",
journal = "Tidsskrift for professionsstudier",
issn = "2446-0273",
publisher = "Professionsh{\o}jskolen VIA University College",
number = "18",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Har lærerfagligheden en baggrundsvidenskab?

AU - Borgnakke, Karen

N1 - Tema: Deltagelse og udsathed

PY - 2014

Y1 - 2014

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 85

EP - 97

JO - Tidsskrift for professionsstudier

JF - Tidsskrift for professionsstudier

SN - 2446-0273

IS - 18

ER -

ID: 105514178