Feedback i klynger, nye roller og kompetencer – en undersøgelse af klyngevejledning på IVA
Research output: Other contribution › Research
Standard
Feedback i klynger, nye roller og kompetencer – en undersøgelse af klyngevejledning på IVA. / Hyldegård, Jette Seiden; Roued-Cunliffe, Henriette.
36 p. 2016.Research output: Other contribution › Research
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - GEN
T1 - Feedback i klynger, nye roller og kompetencer – en undersøgelse af klyngevejledning på IVA
AU - Hyldegård, Jette Seiden
AU - Roued-Cunliffe, Henriette
PY - 2016
Y1 - 2016
N2 - Denne rapport beskriver erfaringer fra et projekt i foråret 2015 med afprøvning af klyngevejledning på IVA. Projektet undersøger potentialet ved klyngevejledning som effektiv lærings- og vejledningsform samt barrierer for samme.Undersøgelsen er en del af en større pædagogisk udviklingsindsats på IVA, der også har til formål at bidrage til studerendes faglige og sociale trivsel. Projektet er gennemført fra januar til september 2015 og baserer sig på spørgeskemabesvarelser samt to fokusgruppeinterview med undervisere fra henholdsvis IVA-Vest og -Øst.Rapporten beskriver resultater samt giver en række anbefalinger til brugen af klyngevejledning i undervisningen.
AB - Denne rapport beskriver erfaringer fra et projekt i foråret 2015 med afprøvning af klyngevejledning på IVA. Projektet undersøger potentialet ved klyngevejledning som effektiv lærings- og vejledningsform samt barrierer for samme.Undersøgelsen er en del af en større pædagogisk udviklingsindsats på IVA, der også har til formål at bidrage til studerendes faglige og sociale trivsel. Projektet er gennemført fra januar til september 2015 og baserer sig på spørgeskemabesvarelser samt to fokusgruppeinterview med undervisere fra henholdsvis IVA-Vest og -Øst.Rapporten beskriver resultater samt giver en række anbefalinger til brugen af klyngevejledning i undervisningen.
M3 - Andet bidrag
ER -
ID: 164367506