Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Standard
Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke. / Borgnakke, Karen.
In: Unge Paedagoger, Vol. 2022, No. 3, 10.2022, p. 13-21.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
Borgnakke, K 2022, 'Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke', Unge Paedagoger, vol. 2022, no. 3, pp. 13-21.
APA
Borgnakke, K. (2022). Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke. Unge Paedagoger, 2022(3), 13-21.
Vancouver
Borgnakke K. Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke. Unge Paedagoger. 2022 Oct;2022(3):13-21.
Author
Bibtex
@article{72bbbfbc21de4a00b23263155f6aefda,
title = "Er P{\ae}dagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer L{\ae}reruddannelsen?: … desv{\ae}rre endnu ikke",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2022",
month = oct,
language = "Dansk",
volume = "2022",
pages = "13--21",
journal = "Unge Paedagoger",
issn = "0106-5386",
publisher = "Foreningen Unge Paedagoger",
number = "3",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen?
T2 - … desværre endnu ikke
AU - Borgnakke, Karen
PY - 2022/10
Y1 - 2022/10
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 2022
SP - 13
EP - 21
JO - Unge Paedagoger
JF - Unge Paedagoger
SN - 0106-5386
IS - 3
ER -
ID: 320004869