Dansk undervisning kan være svær at forstå
Research output: Contribution to journal › Comment/debate › Communication
Standard
Dansk undervisning kan være svær at forstå. / Moldenhawer, Bolette.
In: Folkeskolen Forskning , Vol. Tillæg til folkeskolen, No. 22, 22.12.2017, p. 6-8.Research output: Contribution to journal › Comment/debate › Communication
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Dansk undervisning kan være svær at forstå
AU - Moldenhawer, Bolette
PY - 2017/12/22
Y1 - 2017/12/22
N2 - Lang de fleste indvandrerelever vil rigtig gerne klare sig godt i skolen, men måden, danske lærere underviser på, udfordrer. Retorikken over for især muslimske indvandrere har også indflydelse på elevernes præstationer. Det siger kultursociolog og lektor i pædagogik Bolette Moldenhawer
AB - Lang de fleste indvandrerelever vil rigtig gerne klare sig godt i skolen, men måden, danske lærere underviser på, udfordrer. Retorikken over for især muslimske indvandrere har også indflydelse på elevernes præstationer. Det siger kultursociolog og lektor i pædagogik Bolette Moldenhawer
M3 - Kommentar/debat
VL - Tillæg til folkeskolen
SP - 6
EP - 8
JO - Folkeskolen Forskning
JF - Folkeskolen Forskning
IS - 22
ER -
ID: 188113900