Dansk undervisning kan være svær at forstå

Research output: Contribution to journalComment/debateCommunication

Standard

Dansk undervisning kan være svær at forstå. / Moldenhawer, Bolette.

In: Folkeskolen Forskning , Vol. Tillæg til folkeskolen, No. 22, 22.12.2017, p. 6-8.

Research output: Contribution to journalComment/debateCommunication

Harvard

Moldenhawer, B 2017, 'Dansk undervisning kan være svær at forstå', Folkeskolen Forskning , vol. Tillæg til folkeskolen, no. 22, pp. 6-8.

APA

Moldenhawer, B. (2017). Dansk undervisning kan være svær at forstå. Folkeskolen Forskning , Tillæg til folkeskolen(22), 6-8.

Vancouver

Moldenhawer B. Dansk undervisning kan være svær at forstå. Folkeskolen Forskning . 2017 Dec 22;Tillæg til folkeskolen(22):6-8.

Author

Moldenhawer, Bolette. / Dansk undervisning kan være svær at forstå. In: Folkeskolen Forskning . 2017 ; Vol. Tillæg til folkeskolen, No. 22. pp. 6-8.

Bibtex

@article{391b417fe9604a5eb6ce088c8c1825d5,
title = "Dansk undervisning kan v{\ae}re sv{\ae}r at forst{\aa}",
abstract = "Lang de fleste indvandrerelever vil rigtig gerne klare sig godt i skolen, men m{\aa}den, danske l{\ae}rere underviser p{\aa}, udfordrer. Retorikken over for is{\ae}r muslimske indvandrere har ogs{\aa} indflydelse p{\aa} elevernes pr{\ae}stationer. Det siger kultursociolog og lektor i p{\ae}dagogik Bolette Moldenhawer",
author = "Bolette Moldenhawer",
year = "2017",
month = dec,
day = "22",
language = "Dansk",
volume = "Till{\ae}g til folkeskolen",
pages = "6--8",
journal = "Folkeskolen Forskning ",
publisher = "Fagbladet Folkeskolen",
number = "22",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Dansk undervisning kan være svær at forstå

AU - Moldenhawer, Bolette

PY - 2017/12/22

Y1 - 2017/12/22

N2 - Lang de fleste indvandrerelever vil rigtig gerne klare sig godt i skolen, men måden, danske lærere underviser på, udfordrer. Retorikken over for især muslimske indvandrere har også indflydelse på elevernes præstationer. Det siger kultursociolog og lektor i pædagogik Bolette Moldenhawer

AB - Lang de fleste indvandrerelever vil rigtig gerne klare sig godt i skolen, men måden, danske lærere underviser på, udfordrer. Retorikken over for især muslimske indvandrere har også indflydelse på elevernes præstationer. Det siger kultursociolog og lektor i pædagogik Bolette Moldenhawer

M3 - Kommentar/debat

VL - Tillæg til folkeskolen

SP - 6

EP - 8

JO - Folkeskolen Forskning

JF - Folkeskolen Forskning

IS - 22

ER -

ID: 188113900