Argumentation: Hvordan lærer man at argumentere godt?

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Standard

Argumentation : Hvordan lærer man at argumentere godt? / Bengtsson, Mette.

Mundtlighed: teori og praksis. ed. / Vibeke Boelt; Martin Jørgensen. Århus C. : Kvan, 2009. p. 90-107.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Harvard

Bengtsson, M 2009, Argumentation: Hvordan lærer man at argumentere godt? in V Boelt & M Jørgensen (eds), Mundtlighed: teori og praksis. Kvan, Århus C., pp. 90-107.

APA

Bengtsson, M. (2009). Argumentation: Hvordan lærer man at argumentere godt? In V. Boelt, & M. Jørgensen (Eds.), Mundtlighed: teori og praksis (pp. 90-107). Kvan.

Vancouver

Bengtsson M. Argumentation: Hvordan lærer man at argumentere godt? In Boelt V, Jørgensen M, editors, Mundtlighed: teori og praksis. Århus C.: Kvan. 2009. p. 90-107

Author

Bengtsson, Mette. / Argumentation : Hvordan lærer man at argumentere godt?. Mundtlighed: teori og praksis. editor / Vibeke Boelt ; Martin Jørgensen. Århus C. : Kvan, 2009. pp. 90-107

Bibtex

@inbook{aeed991a601447a5b1e0e85c644e5e93,
title = "Argumentation: Hvordan l{\ae}rer man at argumentere godt?",
abstract = "Inspiration til folkeskolel{\ae}reren, der skal tilrettel{\ae}gge et forl{\o}b i retorisk argumentation for folkeskolens {\ae}ldste klasser. Kapitlet indeholder b{\aa}de teoretiske og praktiske perspektiver.",
author = "Mette Bengtsson",
year = "2009",
language = "Dansk",
pages = "90--107",
editor = "Vibeke Boelt and Martin J{\o}rgensen",
booktitle = "Mundtlighed",
publisher = "Kvan",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Argumentation

T2 - Hvordan lærer man at argumentere godt?

AU - Bengtsson, Mette

PY - 2009

Y1 - 2009

N2 - Inspiration til folkeskolelæreren, der skal tilrettelægge et forløb i retorisk argumentation for folkeskolens ældste klasser. Kapitlet indeholder både teoretiske og praktiske perspektiver.

AB - Inspiration til folkeskolelæreren, der skal tilrettelægge et forløb i retorisk argumentation for folkeskolens ældste klasser. Kapitlet indeholder både teoretiske og praktiske perspektiver.

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 90

EP - 107

BT - Mundtlighed

A2 - Boelt, Vibeke

A2 - Jørgensen, Martin

PB - Kvan

CY - Århus C.

ER -

ID: 32898981