Reklamefilmens digitale æstetik

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Reklamefilmens digitale æstetik. / Hansen, Lennard Højbjerg.

In: MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Vol. 01, 12.2012, p. 179-203.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Hansen, LH 2012, 'Reklamefilmens digitale æstetik', MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, vol. 01, pp. 179-203.

APA

Hansen, L. H. (2012). Reklamefilmens digitale æstetik. MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, 01, 179-203.

Vancouver

Hansen LH. Reklamefilmens digitale æstetik. MÆRKK – Æstetik og Kommunikation. 2012 Dec;01:179-203.

Author

Hansen, Lennard Højbjerg. / Reklamefilmens digitale æstetik. In: MÆRKK – Æstetik og Kommunikation. 2012 ; Vol. 01. pp. 179-203.

Bibtex

@article{60bd11825ad746e7bf52c1f01a3c5eb7,
title = "Reklamefilmens digitale {\ae}stetik",
abstract = "Reklamefilmens visuelle udtryk har i de sidste 10 {\aa}r {\ae}ndret sig radikalt. Det er artiklens m{\aa}l at demonstrere hvorledes denne {\ae}ndring er udtryk for en {"}digital {\ae}stetik{"}, der udspringer at s{\aa}vel de produktionsprocesser (computerbaserede) reklamefilnen er underlagt som af de smagsnormer, der hersker i nutidens samfund.",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Reklamer, {\ae}stetik, Musik, viraler",
author = "Hansen, {Lennard H{\o}jbjerg}",
year = "2012",
month = dec,
language = "Dansk",
volume = "01",
pages = "179--203",
journal = "M{\AE}RKK – {\AE}stetik og Kommunikation",
issn = "2245-2818",
publisher = "Aalborg Universitetsforlag ",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Reklamefilmens digitale æstetik

AU - Hansen, Lennard Højbjerg

PY - 2012/12

Y1 - 2012/12

N2 - Reklamefilmens visuelle udtryk har i de sidste 10 år ændret sig radikalt. Det er artiklens mål at demonstrere hvorledes denne ændring er udtryk for en "digital æstetik", der udspringer at såvel de produktionsprocesser (computerbaserede) reklamefilnen er underlagt som af de smagsnormer, der hersker i nutidens samfund.

AB - Reklamefilmens visuelle udtryk har i de sidste 10 år ændret sig radikalt. Det er artiklens mål at demonstrere hvorledes denne ændring er udtryk for en "digital æstetik", der udspringer at såvel de produktionsprocesser (computerbaserede) reklamefilnen er underlagt som af de smagsnormer, der hersker i nutidens samfund.

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Reklamer, æstetik, Musik, viraler

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 01

SP - 179

EP - 203

JO - MÆRKK – Æstetik og Kommunikation

JF - MÆRKK – Æstetik og Kommunikation

SN - 2245-2818

ER -

ID: 46382832