Paradigmernes betydning for børnekultur, børns kultur og børneteater
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Standard
Paradigmernes betydning for børnekultur, børns kultur og børneteater. / Juncker, Beth.
In: Dansk, No. 1, 2001, p. 8-15.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Harvard
Juncker, B 2001, 'Paradigmernes betydning for børnekultur, børns kultur og børneteater', Dansk, no. 1, pp. 8-15.
APA
Juncker, B. (2001). Paradigmernes betydning for børnekultur, børns kultur og børneteater. Dansk, (1), 8-15.
Vancouver
Juncker B. Paradigmernes betydning for børnekultur, børns kultur og børneteater. Dansk. 2001;(1):8-15.
Author
Bibtex
@article{11acb53327994b56887d523b82ef1fe2,
title = "Paradigmernes betydning for b{\o}rnekultur, b{\o}rns kultur og b{\o}rneteater",
keywords = "B{\o}rnekultur",
author = "Beth Juncker",
year = "2001",
language = "Dansk",
pages = "8--15",
journal = "Dansk",
issn = "0108-3090",
number = "1",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Paradigmernes betydning for børnekultur, børns kultur og børneteater
AU - Juncker, Beth
PY - 2001
Y1 - 2001
KW - Børnekultur
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 8
EP - 15
JO - Dansk
JF - Dansk
SN - 0108-3090
IS - 1
ER -
ID: 47053791