Paradigmernes betydning for børnekultur, børns kultur og børneteater

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Standard

Paradigmernes betydning for børnekultur, børns kultur og børneteater. / Juncker, Beth.

In: Dansk, No. 1, 2001, p. 8-15.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Harvard

Juncker, B 2001, 'Paradigmernes betydning for børnekultur, børns kultur og børneteater', Dansk, no. 1, pp. 8-15.

APA

Juncker, B. (2001). Paradigmernes betydning for børnekultur, børns kultur og børneteater. Dansk, (1), 8-15.

Vancouver

Juncker B. Paradigmernes betydning for børnekultur, børns kultur og børneteater. Dansk. 2001;(1):8-15.

Author

Juncker, Beth. / Paradigmernes betydning for børnekultur, børns kultur og børneteater. In: Dansk. 2001 ; No. 1. pp. 8-15.

Bibtex

@article{11acb53327994b56887d523b82ef1fe2,
title = "Paradigmernes betydning for b{\o}rnekultur, b{\o}rns kultur og b{\o}rneteater",
keywords = "B{\o}rnekultur",
author = "Beth Juncker",
year = "2001",
language = "Dansk",
pages = "8--15",
journal = "Dansk",
issn = "0108-3090",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Paradigmernes betydning for børnekultur, børns kultur og børneteater

AU - Juncker, Beth

PY - 2001

Y1 - 2001

KW - Børnekultur

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 8

EP - 15

JO - Dansk

JF - Dansk

SN - 0108-3090

IS - 1

ER -

ID: 47053791