Jan Thorhauge Frederiksen
Associate Professor
Department of Communication
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- Published
Ethically important moments: A pragmatic-dualist research ethics: A pragmatic-dualist research ethics
Frederiksen, Jan Thorhauge & Johansen, M. B., 2021, In: Journal of Academic Ethics. 19, p. 279–289Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Folkeskolens sociale rum af trivsel: Hvordan er oplevelser af og med kroppen med til at skabe forskelle i adgang til trivsel blandt elever i 5., 7. og 9. klasse i den danske folkeskole?
Frederiksen, Jan Thorhauge, larsen, kristian, Justenborg, K. V. & Sager, N., 2021, In: Praktiske Grunde: Nordisk tidsskrift for kultur- og samfundsvidenskab. 15, 2, p. 15-40Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Quelling dissent with democracy
Frederiksen, Jan Thorhauge, Jun 2013, In: European Journal of Social Education. 24/25, p. 26-39 14 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
I et spejl, i en gåde: Målinger og metodologisk positivisme i professionsforskning
Frederiksen, Jan Thorhauge, 2020, In: Tidsskrift for professionsstudier. 16, 30, p. 38-49 12 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Universitetet som plan B – studietvivl som copingstrategi blandt universitetsstuderende
Frederiksen, Jan Thorhauge & Sarauw, L. L., 2020, In: Dansk pædagogisk Tidsskrift. 2020, 1, p. 23-34 12 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Hvad er professionsforskning?
Frederiksen, Jan Thorhauge & Johansen, M. B., 2020, In: Tidsskrift for professionsstudier. 31, p. 6-21Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Køn og ulighed i adgangen til ledelsespositioner for velfærdsprofessionerne
Frederiksen, Jan Thorhauge & Poulsen, Simone Mejding, 2021, In: Tidsskrift for Arbejdsliv. 23, 4, p. 8-26Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Hvad betyder klasse, køn og etnicitet for de velfærdsprofessionelle uddannelsers status?
Frederiksen, Jan Thorhauge, 2021, In: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2021, 3, 23 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Velfærdsprofessionernes vidensproduktion: Praktiker-industri og praktiker-monopol
Frederiksen, Jan Thorhauge, May 2013, In: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2, p. 51-61 10 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
25 års brok: I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer
Frederiksen, Jan Thorhauge & Fenger, N., 2019, In: Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse. 3, 1, p. 29-43 15 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
ID: 32104217
Most downloads
-
1742
downloads
Frafald på MEF 2012-12016
Research output: Book/Report › Report › Research
Published -
209
downloads
25 års brok: I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Published -
55
downloads
Hvad betyder klasse, køn og etnicitet for de velfærdsprofessionelle uddannelsers status?
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Published