Peter Østergaard Andersen
Associate Professor emeritus
Department of Communication
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
1 - 5 out of 5Page size: 10
- 2018
- Published
Hvad er pædagogik?
Andersen, Peter Østergaard, 2018, Æstetik og pædagogik. Johansen, M. B. (ed.). København: Akademisk Forlag, p. 39-56 18 p.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research › peer-review
- Published
Pædagogik og følelser - teoretiske refleksioner
Andersen, Peter Østergaard, 2018, In: Tidsskrift for professionsstudier. 27, p. 56-66 11 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Følelser og pædagogik: I samfundsteoretisk perspektiv
Andersen, Peter Østergaard, 5 Jan 2018, København: Hans Reitzels Forlag. 296 p. (Pædagogik og samfund; No. 4).Research output: Book/Report › Book › Research › peer-review
- Published
Aktionsforskning og kritikkens betingelser - når forskningsanvendelse bliver en selvfølge
Johansen, M. B., Schmidt, L. S. K. & Andersen, Peter Østergaard, Mar 2018, In: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 1, p. 6-15 10 p.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
- Published
Skolens upåagtede hverdagsliv: Anmeldelse af Ditte Dalum Christoffersen: Hvad er meningen? Om kedsomhed, angst og længsler i elevernes skoleliv
Andersen, Peter Østergaard, May 2018, In: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2, p. 103-104 2 p.Research output: Contribution to journal › Literature review › Communication
ID: 7806
Most downloads
-
78
downloads
Forestillinger om anvendelse inden for professionsfeltet - og om mulige metodologiske konsekvenser
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Published -
54
downloads
Skam, pædagogik og sociokulturelle differentieringer i det affektive samfund
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Published -
33
downloads
Stig Broström: Småbørnspædagogik 1960-2020
Research output: Contribution to journal › Literature review › Research
Published