Livslang læring - mellem det modernistiske og det postmodernistiske læringsunivers

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Standard

Livslang læring - mellem det modernistiske og det postmodernistiske læringsunivers. / Saugstad, Tone.

Pædagogiske perspektiver på arbejdslivet. Frederiksberg : Frydenlund Academic, 2011. p. 61-87 .

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Harvard

Saugstad, T 2011, Livslang læring - mellem det modernistiske og det postmodernistiske læringsunivers. in Pædagogiske perspektiver på arbejdslivet. Frydenlund Academic, Frederiksberg, pp. 61-87 .

APA

Saugstad, T. (2011). Livslang læring - mellem det modernistiske og det postmodernistiske læringsunivers. In Pædagogiske perspektiver på arbejdslivet (pp. 61-87 ). Frydenlund Academic.

Vancouver

Saugstad T. Livslang læring - mellem det modernistiske og det postmodernistiske læringsunivers. In Pædagogiske perspektiver på arbejdslivet. Frederiksberg: Frydenlund Academic. 2011. p. 61-87

Author

Saugstad, Tone. / Livslang læring - mellem det modernistiske og det postmodernistiske læringsunivers. Pædagogiske perspektiver på arbejdslivet. Frederiksberg : Frydenlund Academic, 2011. pp. 61-87

Bibtex

@inbook{efc3ed43443847b9b868a36bb841dc63,
title = "Livslang l{\ae}ring - mellem det modernistiske og det postmodernistiske l{\ae}ringsunivers",
abstract = "P{\ae}dagogikkens nye udfordringer i det postmoderne samfund pr{\ae}get af kravet om livslang l{\ae}ringm ed en diskussion af forholdet mellem skolastisk og ikke-skolastisk l{\ae}ring",
author = "Tone Saugstad",
year = "2011",
language = "Dansk",
pages = "61--87 ",
booktitle = "P{\ae}dagogiske perspektiver p{\aa} arbejdslivet",
publisher = "Frydenlund Academic",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Livslang læring - mellem det modernistiske og det postmodernistiske læringsunivers

AU - Saugstad, Tone

PY - 2011

Y1 - 2011

N2 - Pædagogikkens nye udfordringer i det postmoderne samfund præget af kravet om livslang læringm ed en diskussion af forholdet mellem skolastisk og ikke-skolastisk læring

AB - Pædagogikkens nye udfordringer i det postmoderne samfund præget af kravet om livslang læringm ed en diskussion af forholdet mellem skolastisk og ikke-skolastisk læring

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 61

EP - 87

BT - Pædagogiske perspektiver på arbejdslivet

PB - Frydenlund Academic

CY - Frederiksberg

ER -

ID: 38007348