Leg - et pædagogisk paradoks
Research output: Contribution to journal › Journal article › peer-review
Standard
Leg - et pædagogisk paradoks. / Saugstad, Tone.
In: Dansk Pædagogisk Tidsskrift, No. 4, 1, 12.2017, p. 6-15.Research output: Contribution to journal › Journal article › peer-review
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Leg - et pædagogisk paradoks
AU - Saugstad, Tone
PY - 2017/12
Y1 - 2017/12
N2 - Formålet med artiklen er det dobbelte, at problematisere nutidige pædagogiske bestræbelser på at sammenkoble leg og læring og at fremhæve legens dannende og knapt så målelige læringspotentiale og betydning.
AB - Formålet med artiklen er det dobbelte, at problematisere nutidige pædagogiske bestræbelser på at sammenkoble leg og læring og at fremhæve legens dannende og knapt så målelige læringspotentiale og betydning.
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 6
EP - 15
JO - Dansk Pædagogisk Tidsskrift
JF - Dansk Pædagogisk Tidsskrift
SN - 0904-2393
IS - 4
M1 - 1
ER -
ID: 188197881