Leg - et pædagogisk paradoks

Research output: Contribution to journalJournal articlepeer-review

Standard

Leg - et pædagogisk paradoks. / Saugstad, Tone.

In: Dansk Pædagogisk Tidsskrift, No. 4, 1, 12.2017, p. 6-15.

Research output: Contribution to journalJournal articlepeer-review

Harvard

Saugstad, T 2017, 'Leg - et pædagogisk paradoks', Dansk Pædagogisk Tidsskrift, no. 4, 1, pp. 6-15.

APA

Saugstad, T. (2017). Leg - et pædagogisk paradoks. Dansk Pædagogisk Tidsskrift, (4), 6-15. [1].

Vancouver

Saugstad T. Leg - et pædagogisk paradoks. Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2017 Dec;(4):6-15. 1.

Author

Saugstad, Tone. / Leg - et pædagogisk paradoks. In: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2017 ; No. 4. pp. 6-15.

Bibtex

@article{50535b8df5b24d95b75e3c121945b135,
title = "Leg - et p{\ae}dagogisk paradoks",
abstract = "Form{\aa}let med artiklen er det dobbelte, at problematisere nutidige p{\ae}dagogiske bestr{\ae}belser p{\aa} at sammenkoble leg og l{\ae}ring og at fremh{\ae}ve legens dannende og knapt s{\aa} m{\aa}lelige l{\ae}ringspotentiale og betydning.",
author = "Tone Saugstad",
year = "2017",
month = dec,
language = "Dansk",
pages = "6--15",
journal = "Dansk P{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "0904-2393",
publisher = "Foreningen bag Udgivelsen af Dansk Paedagogisk Tidsskrift",
number = "4",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Leg - et pædagogisk paradoks

AU - Saugstad, Tone

PY - 2017/12

Y1 - 2017/12

N2 - Formålet med artiklen er det dobbelte, at problematisere nutidige pædagogiske bestræbelser på at sammenkoble leg og læring og at fremhæve legens dannende og knapt så målelige læringspotentiale og betydning.

AB - Formålet med artiklen er det dobbelte, at problematisere nutidige pædagogiske bestræbelser på at sammenkoble leg og læring og at fremhæve legens dannende og knapt så målelige læringspotentiale og betydning.

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 6

EP - 15

JO - Dansk Pædagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Pædagogisk Tidsskrift

SN - 0904-2393

IS - 4

M1 - 1

ER -

ID: 188197881