Produktplacering - når film bliver reklame og reklame film

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterCommunication

Standard

Produktplacering - når film bliver reklame og reklame film. / Redvall, Eva Novrup.

I billedet er alt muligt. ed. / Bent Fausing; Eva Novrup Redvall. København : Tiderne Skifter, 2000. p. 85-118.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterCommunication

Harvard

Redvall, EN 2000, Produktplacering - når film bliver reklame og reklame film. in B Fausing & EN Redvall (eds), I billedet er alt muligt. Tiderne Skifter, København, pp. 85-118.

APA

Redvall, E. N. (2000). Produktplacering - når film bliver reklame og reklame film. In B. Fausing, & E. N. Redvall (Eds.), I billedet er alt muligt (pp. 85-118). Tiderne Skifter.

Vancouver

Redvall EN. Produktplacering - når film bliver reklame og reklame film. In Fausing B, Redvall EN, editors, I billedet er alt muligt. København: Tiderne Skifter. 2000. p. 85-118

Author

Redvall, Eva Novrup. / Produktplacering - når film bliver reklame og reklame film. I billedet er alt muligt. editor / Bent Fausing ; Eva Novrup Redvall. København : Tiderne Skifter, 2000. pp. 85-118

Bibtex

@inbook{7df4db50e7c711ddbf70000ea68e967b,
title = "Produktplacering - n{\aa}r film bliver reklame og reklame film",
author = "Redvall, {Eva Novrup}",
year = "2000",
language = "Dansk",
isbn = "87-7445-907-4",
pages = "85--118",
editor = "Bent Fausing and Redvall, {Eva Novrup}",
booktitle = "I billedet er alt muligt",
publisher = "Tiderne Skifter",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Produktplacering - når film bliver reklame og reklame film

AU - Redvall, Eva Novrup

PY - 2000

Y1 - 2000

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 87-7445-907-4

SP - 85

EP - 118

BT - I billedet er alt muligt

A2 - Fausing, Bent

A2 - Redvall, Eva Novrup

PB - Tiderne Skifter

CY - København

ER -

ID: 9882115