Universitetet som plan B – studietvivl som copingstrategi blandt universitetsstuderende

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Universitetet som plan B – studietvivl som copingstrategi blandt universitetsstuderende. / Frederiksen, Jan Thorhauge; Sarauw, Laura Louise.

In: Dansk pædagogisk Tidsskrift, Vol. 2020, No. 1, 2020, p. 23-34.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Frederiksen, JT & Sarauw, LL 2020, 'Universitetet som plan B – studietvivl som copingstrategi blandt universitetsstuderende', Dansk pædagogisk Tidsskrift, vol. 2020, no. 1, pp. 23-34. <https://dpt.dk/temanumre/2020-1/universitetet-som-plan-b/>

APA

Frederiksen, J. T., & Sarauw, L. L. (2020). Universitetet som plan B – studietvivl som copingstrategi blandt universitetsstuderende. Dansk pædagogisk Tidsskrift, 2020(1), 23-34. https://dpt.dk/temanumre/2020-1/universitetet-som-plan-b/

Vancouver

Frederiksen JT, Sarauw LL. Universitetet som plan B – studietvivl som copingstrategi blandt universitetsstuderende. Dansk pædagogisk Tidsskrift. 2020;2020(1):23-34.

Author

Frederiksen, Jan Thorhauge ; Sarauw, Laura Louise. / Universitetet som plan B – studietvivl som copingstrategi blandt universitetsstuderende. In: Dansk pædagogisk Tidsskrift. 2020 ; Vol. 2020, No. 1. pp. 23-34.

Bibtex

@article{3f9a78ce7f99421f9fc48096a4109804,
title = "Universitetet som plan B – studietvivl som copingstrategi blandt universitetsstuderende",
author = "Frederiksen, {Jan Thorhauge} and Sarauw, {Laura Louise}",
year = "2020",
language = "Dansk",
volume = "2020",
pages = "23--34",
journal = "Dansk P{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "0904-2393",
publisher = "Foreningen bag Udgivelsen af Dansk Paedagogisk Tidsskrift",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Universitetet som plan B – studietvivl som copingstrategi blandt universitetsstuderende

AU - Frederiksen, Jan Thorhauge

AU - Sarauw, Laura Louise

PY - 2020

Y1 - 2020

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 2020

SP - 23

EP - 34

JO - Dansk Pædagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Pædagogisk Tidsskrift

SN - 0904-2393

IS - 1

ER -

ID: 234876420